Villeroy och Boch

Igår hade jag lite tid över innan min spårvagn gick och gjorde ett besök på Villeroy och Boch på avenyn i Göteborg och oj va underbart det var! Det var som att komma in i ett sagoland av julmysiga saker. Affären dignade av julserviser och julgransprydnder mm. Jag kommer definitivt besöka den affären mer innan jul och jag är också väldigt sugen på att börja samla på någon av serviserna. Kolla in den här sidan så får ni se vad jag menar. Kan man göra annat än att älska detta? Bilderna är hämtade från google och serien heter Winter bakery delight:)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så fint!

Svar: Tack:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-11-23 @ 07:04:28
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Kamilla

ÅÅåh jag dog lite!
Jag har ju fnulat på julservis hur länge som helst :) och den där var ju helt underbart vacker!!

Svar: åh ja den är väldigt mysig:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-11-24 @ 20:08:33
URL: http://sotjul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0