Jul på Ikea och fredagsmys:)

 
Fick nyss trevliga julnyheter av mamma att Ikea hade börjat plocka fram julsakerna, iallafall i Uddevalla. Åh spännande!! Det var tydligen en helt avskilld och inplastad avdelning som inte fick beträdas förrän på fredag och gissa vem som skall till Uddevallatrakterna då ändå?!:)
 
Vad händer annars här hos mig denna fredagskväll? Jo, jag sitter här i soffan och kikar julbloggar, tänt värmeljus och smyglyssnar på julmusik. Snart kommer min pojkvän hem från träningen och då skall vi äta något mysigt och se på film. Han har även fått uppdraget att köpa någon jultidning till mig på vägen hem, så vi får se vad det blir. Ser fram emot att kika i den i helgen och känna julkänslorna spira:)) 
 
Vår julgran förra året:)
 
Trevlig fredagskväll på er alla!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bor också i närheten av Uddevalla, i Lysekil :D Får man fråga vart du bor?
Var på IKEA för några dagar sedan och såg detta stora skynke, var självklart tvungen att kika in mellan skynkena och där fanns fullt med julsaker, jag blev såå glad då att det snart är dax! Ska själv in dit strax efter det 18e, ska bli spännande och se vad de har för något roligt :P

Svar: Åh trevligt! Jag kommer ifrån Hamburgsund, ett litet samhälle vid kusten, men just nu bor jag i Borås med min pojkvän:) Åh ja det förstår jag! Det skall bli så kul att se:))
gloggochpepparkakor.blogg.se

2013-10-11 @ 23:14:59
URL: http://elinsjulmys.blogg.se/
Postat av: Olivia - LJUVA JUL

Vilken fin gran! :)

2013-10-12 @ 00:36:49
URL: http://ljuvajul.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Vilken fin julgran! Ser fram mot Ikearapport då :)

Svar: Tack:) Ja absolut, det kommer!:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2013-10-12 @ 17:03:23
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Liza

Jag var inne på Ikea igår och dom hade nästan fått upp alla julsaker! Åh, vilken julstämning jag fick!

Svar: Åh underbart! Jag längtar tills jag får komma dit!!:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2013-10-13 @ 18:07:41
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0