Överkast till julen

Hej på er!
 
Nu sitter jag här i lägenheten och skall försöka tentaplugga, inte allt för upplyftande så jag kände att jag behövde en liten paus. Ute regnar det och helst skulle jag vilja kura ihop mig under en filt med en kopp varm choklad och se på någon mysig film. Kikade i almanackan förut och insåg att det ju inte alls är långt till Halloween egentligen, så man borde kanske börja leta lite efter lämpliga halloweenfilmer. Jag tycker ganska mycket om skräckfilmer, men det vore roligt att se någon film som hade halloweenkänsla, men som man kunde se på utan att hoppa högt i soffan^^ Är det någon som har något tips?
 
 
Jag har också fått sån lust iår att bädda juligt i sängen. Som så många andra här på julbloggarna är jag ute efter påslakan och örngott som går i julens anda, men skulle också så gärna vilja ha ett överkast. Så om det är någon som har hittat något lämpligt så får ni gärna säga till:)
 
Lite bilder från google.

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Jag ska hålla ögonen öppna för jag letar efter påslakanset så då kanske jag ser något fint överkast med. Har du hittat något påslakanset du ska köpa?

Svar: Åh det låter toppen! Va snällt:) Nej egentligen inte, har kikat på jotex och de har en del väldigt fina, sen blev jag lite sugen på detta från Åhlens: http://www.ahlens.se/inredning/jul/textil/paslakan-id-15102177f5674469bac1c89c3c799ead.html Men jag vet inte riktigt vilka affärer man borde rikta in sig på, kanske Hemtex. Säg gärna till om du hittar något påslakanset som du tycker om också:) Så säger jag till om jag hittar något:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-15 @ 14:00:34
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Julbloggen - Christmas Dreams

Jag gillar "the skeleton Key", tittar på den varje halloween. The Others är en klassiker, men den har du säkert sett! "Trick r treat" ska vara en riktig halloweenfilm också, den har jag dock ej sett!

Svar: Okej! Dessa filmer skall jag definitivt kolla upp:) var faktiskt ingen som jag kände igen så det är perfekt! Tack:D
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-15 @ 19:27:07
URL: http://christmasdreams.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0