Mysig helg!

Denna helgen har varit en riktig toppen helg. Vi har gjort så himla mycket mysigt! Det hela började med tacokväll och film i fredags med min pojkvän. Sen bestämde vi oss för att ta en oplanerad tur till Ikea och Jul på Liseberg på lördagen. På Ikea handlades det mycket smått och gott, men framförallt en bokhylla med glasdörrar till vårt sovrum. Den gick i samma gråbruna tränyans som vår byrå som inte var så längesedan vi köpte, så det blev väldigt fint. Sen hann jag såklart också spana in julpyntet.

Sen bar det av mot Liseberg och stämningen var verkligen på topp. Det var kallt och lite snöigt, precis som det skall vara. Vi åt souvas, brända mandlar och drack varm choklad. Sen såg vi även på en väldigt vacker isshow och gick runt bland de fina bodarna. Jag köpte julgranskulor och sen som avslutning så vann vi en jättestor kexchoklad.

Efter Liseberg åkte vi hem till min pojkväns föräldrar och så hade vi en riktigt härlig söndag med adventsfirande för att sen avsluta dagen med att skruva ihop vår nya hylla. Vi kom nog inte i säng förrän två, men när jag la mig så hade jag en riktigt underbar känsla i kroppen, något som bara en sån här helg kan ge.

Kommentarer
Postat av: Tomten

En mycket fascinerande och inspirerande blogg må jag säga :)

Svar: Åh finbesök på bloggen:D Tack så mycket:D
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-12-04 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0