Jul på Koberg

I helgen var jag och min pojkvän på årets första julmarknad, Jul på Koberg. Här fanns en matbod fylld med allt ifrån korv och lax till fudge och marsipan. Det fanns även en hantverksbod där det såldes tomtar av olika slag, dock lite lite enligt mig för det som det fanns mest av var olika sorters ullkläder. Inte så juligt..men men. Det var ganska stor julstämning, men jag tycker de borde ha pyntat lokalerna mer och spelat julmusik för potentialen för julstämning finns verkligen på Koberg med sitt fina slott, stall och ladugårdar. Men även om inte julstämningen var på topp så hade vi en väldigt mysig stund. Vi köpte olika sorters korvar och fudge och åt vildsvinskebab. Väldigt gott!








Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Bland det bästa med julmarknad är ju stämningen så det var ju synd att de inte satsat på julmusik.

Svar: ja verkligen!
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-11-26 @ 18:33:24
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Johanna

vad mysigt det ser ut! jag ska på julmarknad i helgen, hoppas det blir lika mysigt :)

Svar: åh ja hoppas det blev mysigt!
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-11-26 @ 21:46:48
URL: http://arildsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0