Jul på Ullared!

Oj oj oj! Nu bestämnde jag och mamma precis att vi skall åka till Ullared den 31 oktober om vädret tillåter:) Det skall bli så roligt! Förra gången jag var där var i slutet av augusti och det fanns hur mycket kul som helst men julsakerna lyste med sin frånvaro..trodde jag! Helt plötsligt när jag går där mellan raderna, med en lätt känsla av att jag var vilse, vad får jag se om inte en hel hylla med julsaker?! Redan då i augusti plockade jag åt mig en hel del, bl.a. ett par julgardiner till vårat sovrum. Det blev inga förra året för vi hittade inga som kändes tillräckligt bra, men i år:) 
 
Hoppas de har många fler hyllor nu i slutet av oktober!:) Är det någon som har varit där och kollat läget? Något fynd man borde hålla utkik efter?:)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - Mitt vinterland

Jag skulle också vilja åka dit!..

Svar: Det tycker jag du ska, helt klart värt det:)!
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-16 @ 16:46:26
URL: http://mittvinterland.blo.gg
Postat av: Emma Julmust

Jag var där i slutet av sept. Och det bara krylla av jul i ullared! Klädfronten är väl sisådär efter säsong men prydnad, textill, tillbehör och julgodis finns det gott om!

Svar: Det låter toppen det! Tack för informationen:)!
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-16 @ 18:07:45
Postat av: Johanna - Mitt vinterland

- Jo men det är så långt ^^ Nästan 40 mil härifrån...

Svar: Oj! ja då förstår jag att det inte direkt blir en dagstur^^ Men det finns så många andra bra affärer med julsaker som tur är:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-16 @ 18:11:52
URL: http://mittvinterland.blo.gg
Postat av: Amandas jul

Hade mer än gärna velat åka dit, men eftersom det säkert tar 8-10 timmar med bil så känns det inte värt det..men NÅN gång ska det ske ;)

Svar: Nej det förstår jag verkligen att det blir lite för långt, men då har du något att se fram emot:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-10-21 @ 17:26:04
URL: http://amandasjul.blogg.se
Postat av: Michelle & Ritva

Åh har velat åka till Ullared länge nu! Men från stockholm blir det en liten tripp! :P

Svar: Ja det blir ju en bit, men oj va trevligt det är:) Finns ju många käcka bussresor att ta också:)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2012-11-15 @ 11:12:04
URL: http://happyholidays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0