Just friends och gröt

Igår kväll hade jag planerat att julmysa lite med att äta risgrynsgröt och scones. Jag hade förberett med ett antal av Greys anatomy avsnitt, men fick se att det gick en romantisk komedi på sexan. Och gissa vad?! Den var hur julig som helst, måste varit menat att den skulle gå just på min grötkväll^^ Filmen hette Just friends och handlar om
en kille som av en slump hamnar i sin hemstad under julen. Där möter han sin high school kärlek som han var bästa vän med. Hennes avslag gjorde att han blev en riktig kvinnokarl, så hur kommer det bli när de möts nu, 10 år senare? 
 
Jag tyckte filmen var underbar och kan verkligen rekommendera den!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0