Julig dag:)

Igår hände det mycket juligt i mitt liv! Dagen började med att min pojkvän smsar och skriver att han har bokat in oss på Åhaga julshow och julbord genom hans jobb. Det kändes verkligen jätteroligt, dels för att det verkar vara en bra julshow, men också för att jag alltid har velat gå på den sortens jularrangemang:) Om ni också vill kika lite mer på julshowen kan ni läsa om den här. Senare på dagen blev det också en tur till City Gross och de hade börjat packa upp sina julsaker. Tyvärr blev det inga kort eller så lång titt för vi var ganska stressade, men det kändes otroligt mysigt att äntligen se lite julsaker i affären. Men en julig sak fick jag iallafall med mig hem, nämligen 101 idéers jultidning, vilket innebär att även jag nu är innehavare till ett julmagasin, eller två egentligen för jag fick även tag i Allers julmagasin i helgen. Skall bli spännande att titta lite närmare i dom i veckan, för änsålänge har jag bara kikat lite snabbt på grund av läxa mm, men snart så:))
 
Hoppas ni har en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Liza

Så mysigt med julshow! Jag vill också gå på ngt sådant!

2013-10-17 @ 15:01:56
URL: http://www.christmasmagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0