Ny bloggsäsong!

Hej allihop!
 
Nu är det två år sedan jag skrev senaste inlägget på denna blogg. Jag brukar känna mig sugen på at skriva varje höst, men det brukar sluta med att skoluppgifter mm kommer emellan. Så iår tänkte jag att jag inte ska ha någon vision om att skriva många inlägg utan vara glad för de jag får skrivit. Ville också säga att det är så roligt att så många har börjat blogga och att det är jättekul att läsa om alla julnyheter!
 
Händer det något juligt i mitt liv då snart? Jajemän, 10e oktober blir det julmarknad på Falbygdens ost och några dagar senare blir det en tur till Gekås för att kolla in deras julsortiment och handla julklappar.
 
Är det någon annan som tänkt sig till Falbygdens julmarknad? Jag har varit på den två gånger förut och den har aldrig gjort mig besviken!
 
Hoppas ni har en bra måndag!
 
/Maria

Kommentarer
Postat av: misshappineess.blogg.se

Det är bättre att göra inlägg som man tycker är roligt att skriva om än att bara skriva för att skriva, blir lätt tråkig blogg då. Roligt att du börjar blogga igen nu :)

Svar: Jag instämmer! Tack, va kul att du tycker det :)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2015-09-28 @ 15:48:58
URL: http://misshappineess.blogg.se/
Postat av: Maries strålande jul

Kul att du är tillbaka 😊 bättre att göra färre inlägg om sådant man själv är intresserad av än att känna att man måste uppdatera ofta☺

Svar: Tack! Ja så sant, ska tänka så iår :)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2015-09-28 @ 17:09:00
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Charlie CS - Kulturtant som älskar julen!

Jajjemän! Jag ska på julmarknaden. Tänkte du också stå först i kön i hopp om en julost? Jag får ha på mig nått JulkulturCramit så du kan dyka på mig. ;0) Jag började blogga 2013, tror inte jag läst din blogg innan. Men jag lägger in dig i min länklista.

Svar: Va kul! Jajemän det får man ju inte missa :) Däremot vet jag inte om jag ska klä ut mig till jultomte även fast jag vill ha gratis ostbuffé^^ Ja, jag ska hålla ögonen öppna! :) Åh ja det får du gärna göra! Jag brukar läsa din :)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2015-09-28 @ 18:45:55
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com
Postat av: mykindofchristmas.blogg.se

Välkommen tillbaka :D

Svar: Tack :)
gloggochpepparkakor.blogg.se

2015-09-28 @ 20:30:23
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se/
Postat av: Julblogg-tipsaren

Ååh Falbygdens julmarknad är toppen, hade de bra ost iår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0